למה לפנות אלי לאימון אקדמי?
לא מעטים הסטודנטים שבמהלך הלימודים חווים פחד בילבול וחוסר יציבות. הלימודים מטבע הדברים תקופה עמוסה עם הרבה חוסר וודאות ואי סדר אך כשמגיעים אל עמק השווה באיזון שבין הקושי להזדמנות אפשר לעבור אותם אפילו בנועם.
אם גם אתם החלטתם ללמוד מתוך מכוונות להצלחה והנאה תוכלו לעשות זאת באמצעות תהליך אימוני אקדמי.
התחלתי את העבודה שלי באימון סטודנטים לרפואה כאשר הבת שלי החלה את לימודיה במכינה ללימודי רפואה בחו"ל. למדתי את הקשיים ואת הצרכים והכרתי את מערך הלימודים המיוחד.
בעיתות לחץ ועומס אנחנו שוכחים שיש לנו כל כך הרבה כוחות . אימון אקדמי משתמש בחשיבה תוצאתית וחיובית ובהתמקדות במשאבים וביכולות שיש לכל אחד.
סטודנטים שעברו תהליך אימוני מדברים ועושים הצלחה . אין דריכה במקום , יש רק הלאה להצלחה הבאה.
למה אימון ולא טיפול פסיכולוגי?
הפסיכולוגיה עוסקת בטיפול מתוך ההנחה שיש לאדם בעיה ולכן צריך לטפל בו. האימון עוסק בלימוד והמאמן מלמד מדריך ומלווה.
טיפול פסיכולוגי עוסק בעבר , אימון לא עוסק בעבר כלל, אלא רק בשאיפות של האדם לעתיד, ומה הוא מוכן לעשות למען זה.
טיפול פסיכולוגי הוא ארוך יחסית, יכול להימשך שנים, ויוצר תלות של האדם במטפל. אימון מטבעו הוא תהליך קצר יחסית של חודשים ספורים, ומטרתו להעניק לאדם כנפיים כדי שיוכל לעוף בכוחות עצמו ולהיות עצמאי.
הנחת המוצא של האימון שלאדם יש חופש בחירה מלא והוא יכול לשנות את מציאות חייו מקצה לקצה. הנחת מוצא נוספת גורסת שמחשבה מייצרת מציאות. כלומר, כדי שאדם ישנה את מציאות חייו, עליו יהיה ללמוד לחשוב אחרת. תהליך אימוני משנה דפוסי חשיבה אוטומטית לחשיבה תוצאתית.
כל דבר אפשר ללמוד וכל אחד יכול ללמוד הכל וליצור הכל.
תהליך האימון מוכוון תוצאה. תוצאה היא לעולם דבר מדיד. כלומר, המתאמן לומד בתחילת האימון להגדיר תוצאה שרוצה להפיק, ומקבל כלים כדי ליצור אותה באופן קל, פשוט ומהנה ובפרק זמן קצר יחסית של חודשים ספורים. טיפול פסיכולוגי עוסק ברגשות , האימון מתמקד בלימוד מעשי, פרקטי, מוכוון תוצאה.
הגדרה של אימון אישי: תהליך לימוד שמטרתו ללמד את המתאמן שורה של מיומנויות המאפשרות לו ליצור שינוי בכל תחום שיבחר, באופן קל, פשוט, מהנה ומהיר.